پرهامپرهام، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

شیرین کاری های پرهام

ارزوی پرهام

1392/3/20 11:48
نویسنده : بابا
116 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنج شنبه مورخه دوم خرداد ماه 1392 با هم داشتیم می رفتیم همدان. ساعت حدود ده شب بود که من متوجه شدم ماه به صورت قرص کامل است و درخشندگی خاصی دارد. بهت گفتم: بابا جان ماه را نگاه کن و ببین چقدر خشگل است. ماه را نگاه کردی و گفتی: بابا می دونستی وقتی ماه به صورت هلال نازک است، هر آرزویی بکنی برآورده می شود؟ گفتم مگه آرزو کرده ای؟ گفتی: آره. گفتم چی آرزو کرده ای؟ گفتی اگه بگم برآورده نمی شه. برایم جالب بود بدانم که چی آرزو کرده ای. چند بار پرسیدم ولی تو جواب ندادی. کنجکاوتر شدم و وقتی اصرارم را دیدی گفتی باشه می گم و می رم یک آروزی دیگه می کنم و ادامه دادی که از خدا خواسته ام تا یکی مثل بابام بشم. نمی دونم چرا این آرزو را کرده بودی، آخه با توجه به سنت انتظار آرزوی دیگه ای ازت می رفت. خلاصه با شنیدن این جمله از زور خوشحالی کلی گریه کردم و خدا را نیز شکر کردم که در دانه ای مثل تو دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)